Kuidas valmivad sinu lemmik Boosti joogid? Boosti Austraalia tootearendusjuht avab telgitaguseid!

Kui see ei ole saladus, siis millised uued ja huvitavad Boosti joogi retseptid on hetkel töös?

,,Ma võin teile natuke avaldada infot meie salaprojektist!” 

,,Praegu katsetan, kuidas lisada jookidele rohkem tekstuuri juurde. Toidu- või joogitoodete tarbimine võib olla palju stimuleerivam, kui selles protsessis saab osaleda rohkem kui üks meie meel. Mahlale- või smuutile tekstuuri lisamine, (see on põnevam kui puuvilja viljaliha- või seemnete lisamine) võib Boosti rüüpamise muuta tõeliseks maitseelamuseks.”         

Millised joogid on Boosti menüüs globaalselt kõige populaarsemad?

,,Meie kliendid kipuvad ülemaailmselt olema kas ,,Marjaste” või ,,Troopiliste” kategooria fännid. Mango Magic, Mango Tango Crush, All Berry Bang ja Marja jääjook on olnud läbi aegade kõige populaarsemad Boosti joogid. Meile meeldib iga kampaania käigus kinkida kõikidele, teile,  ,,Marjaste” ja ,,Troopiliste” fännidele midagi uut ja huvitavat.”

,,Oleme viimasel ajal näinud ka litšit ehk hiina ploomi sisaldavate jookide seas populaarsuse tõusu. Litši kuulub troopiliste viljade perekonda, kuid sellel viljal on huvitav lilleline aroom ja maitse.”   

Kuidas on praegune Covid-19 tootearendust mõjutanud? Kas tarbija maitsemeeltes- ja eelistustes on toimunud muutusi?

,,Leidsime, et Covid-19 ajal oli kahte tüüpi tarbijaid. Osad tarbijad hakkasid tegema rohkem tervisele suunatud otsuseid ja ostsid palju ,,Värske Mahla” kategooria jooke ning tellisid jookidele juurde lisandeid ja buustereid, näiteks immuunsuse buuster oli Covidi esimese laine ajal väga populaarne.  Seetõttu lükkasime Covid-19 esimese laine ajal käima ka värske mahla kampaania ,,VitaMax.”

,,Meil oli ka palju tarbijaid, kes ihkasid Covid-19 ajal nostalgiatooteid, mitte ainult neid tooteid, mida nad juba teadsid, armastasid ja usaldasid, vaid ka maitseprofiile, mis pakuksid ka mingisugust nostalgilist meenutust, näiteks juustukoogi maitseline smuuti kogus nende klientide seas kõvasti populaarsust.”                                                                                                      

Mis on olnud kõige originaalsem Boosti jook, mille olete loonud?

,,Ilmselt on selleks,  mõni minu loodud mango smuuti!”

,,Kuna Mango Magic on üks meie enimmüüdud jooke, siis minu suurimaks väljakutseks on  panna Mango Magic-u austajad iga natukese aja tagant proovima mõnda uut mangojooki! Mõned näited minu loodud originaalsetest jookidest on näiteks Strawberry Mango, Mango Lychee ja Melon Mango.”

Kas Boosti smuutide- ja mahlade loomisel on fantaasial teatud piir? Kas on ka kombosid, mida pole nii lihtne kokku sulatada? 

,,Mõnikord juhtub, et olen valmistanud kõige hämmastavama maitsega joogi, kuid siis pean endalt  küsima, kas ka klient saaks hõlpsasti kogu originaalsuuruses joogi ära juua ning kas ta tuleks ka tagasi, et seda jooki veelkord osta?

,,Jook võib esimesel lonksul maitsta hämmastavalt (eriti proovi- suuruses jook), kuid ma olen sageli jõudnud selleni, et mõned retseptid võivad olla nii maitselt kui ka tekstuurilt liiga rikkalikud, magusad või hapud ning mõnikord ei suuda kliendid tervet originaalsuurust ära juua ja kindlasti ei hakkaks nad neid jooke regulaarselt ka ostma.”

,,Mõned kombod, mis minu arvates lihtsalt ei käi kokku … mõned tsitrusviljad lihtsalt ei sobi kokku piimaga!”

Mis teeb ühe Boosti retsepti mega heaks?

,,Ühes mega heas Boosti retseptis mängivad pearolle kaks kangelast: puuvili ja maitseelamus. Tänaseks päevaks,  meeldib meile ühte jooki lisada mitmeid maitse- ja puuviljakangelasi nagu näiteks mangot, banaani, maasikaid jne Näiteks, üks meie uuenduslik maitse-kombo hõlmab järgmist kooslust: mango, laim, arbuus, litši, passion, guajaav ja vaarikad.”

,,Hea Boosti retsept on lihtsasti ja hõlpsasti valmistatav ning loomulikult suurepärase konsistentsiga – smuutid peavad olema erilise laava-taolise konsistentsiga, jääjoogid jäised, kuid maheda konsistentsiga.” 

Kas olete mõelnud ,,Sega ise oma jook” kategooria laiendamisele? 

,,Hetkel pole me pööranud suurt tähelepanu selle kategooria laiendamisele, kuna selle kategooria arendus võib pidurdada meie kiiret töö- ja teeninduskeskkonda ja tekitada ka tööstressi.” 

,,Ükskõik, kuhu Boosti kliendid ka ei läheks, on meie eesmärk pakkuda jooke, mis maitsevad suurepäraselt ja on järjepidevalt head nii maitselt kui ka konsistentsilt. Kuid rohkemad valikuvõimalused jookide isikupärastamiseks, võivad maitse- ja konsistentsi järjepidevust häirida ja me tahame pakkuda jooke, mis tõesti hästi toimivad – olgu selleks,  siis puuvilja-, maitse- või koostisosade kombinatsioon ja konsistents.”

,,Oleme alati avatud Boosti kasutuskogemuse edendamiseks ja selle kategooria arendamine on tuleviku muusika, võib-olla teema kunagi isegi  ,,Sega ise oma jook” kampaania!” 

Milline on Teie enda lemmik Boosti jook?

,,Minu absoluutne lemmik Boosti jook on Lychee-Chee Melon! See on ideaalne kombo magusast, kuid värskendavast joogist.”

Projekti lühikirjeldus: Struktuuritoetus alustavale ettevõttele
Eesmärk: Asutatud ettevõtte jätkusuutlikkuse, stabiilse kasumlikkuse ja kasvu tagamine.
Tulemus: Töökohtade loomine, ettevõtluse arendamine Tartu linnas.
Fondi nimetus: Euroopa Liidu Euroopa Regionaalarengu Fond
Toetuse summa: 14 694 EUR.

transmit